piątek, 4 stycznia 2013

Ludzkie zoo

Przyznam się, że chyba drugi czy trzeci raz skorzystałem w życiu z chomika. Zapłaciłem jakieś 2,50 pln za sms'a dzięki któremu mogłem ściągnąć ten film. To wspomaganie złodziejstwa. Zrobiłem to, bo nigdzie nie mogłem znaleźć filmu "Ludzkie Zoo" online. Pierwszy raz też wrzuciłem 'obcy' film na swój kanał YT. Film dokumentalny. Widziałem bardzo dużo filmów dokumentalnych w swoim życiu; ten należy do tych wyjątkowych. Po raz pierwszy widziałem go na wykładzie, kiedy jeszcze studiowałem. Moim zdaniem powinien on być obowiązkowym materiałem na lekcje historii w szkole średniej. Dlatego go ukradłem.
Ciekawe kiedy mi go usuną z konta YT. Pamiętajcie że:

"Każdy człowiek ma prawo do swobodnego uczestniczenia w życiu kulturalnym swojej społeczności, do korzystania ze zdobyczy kultury, do uczestniczenia w postępie nauki i do korzystania z jej dobrodziejstw".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz