piątek, 4 stycznia 2013

Piona z W&Z

Pierwsza "Piona" na blogu, a w niej pięć pytań do deep dubstepowej głowy -W&Z z Trójmiasta.
Łukasz (W&Z) to dj i producent należący do Dubyss-Project. Zobaczcie co ma do powiedzenia.

1. Od czego zacząłeś, od dj'ki czy produkcji muzyki ? Na czym się bardziej koncentrujesz ?

Zdecydowanie wcześniej zaczynałem tworzyć własne utwory, nie mając nawet pojęcia czym jest naprawde Dj'ka. Moje pojęcie na temat muzyki granej w klubach była marna, wręcz w ogóle ten świat do mnie nie docierał. Teraz jest troszkę lepiej, i klejenie kawałków w klubach zjadło mnie od początku roku 2012. Produkcja poszła na bok, ale chce teraz ładnie te dwie płaszczyzny połączyć.



2. Kim dla Ciebie jest DJ ? Co jest najważniejsze w tym "zawodzie" ?

Dj jest dla mnie panem energii. I tylko od niego zależy jaką energię chce przekazać. Moim zdaniem najważniejszy w tym "zawodzie" jest zadowolony słuchacz.


3. Jak oceniasz kondycje polskiej sceny "bassowej" ?

Nie mam pojęcia jaka jest kondycja muzyki bassowej w Polsce. Oceniając to co dzieje się w trójmieście na pewno Bassowa muzyka żyje sobie w podziemiach ma swoich fanów i perły je tworzące.



4. Jakiej słuchasz muzyki po za tą którą grasz i produkujesz ?

Zdecydowanie górują utwory nu metalowe oraz groove metalowe, ale coraz częściej przysłuchuje się jazzowi z muzyką elektroniczną, klasyczną i hip-hopem. Fajnym takim przykładem jest "Hidden Orchestra"


5. Jakie masz pasje, bądź zainteresowania po za muzyką ?

Po za muzyką uwielbiam nowinki w sprzęcie AGD, które wchłaniam jak gąbka wodę:)


Dzięki za poświęcony czas !

Niech placek będzie z tobą:)

1 komentarz: